Izsludina konkursu pašvaldības izpilddirektora vietnieka amatam attīstības plānošanas, būvniecības un nekustamā īpašuma jautājumos

Izsludina konkursu pašvaldības izpilddirektora vietnieka amatam attīstības plānošanas, būvniecības un nekustamā īpašuma jautājumos

2024-03-08, 15.11

Ventspils novada pašvaldība (reģ. Nr. 90000052035) izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības izpilddirektora vietnieka attīstības plānošanas, būvniecības un nekustamā īpašuma jautājumos amata vakanci.

Dokumenti ar norādi Ventspils novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka amata konkursam jāiesniedz līdz 2024. gada 27. marta plkst. 12.00:

  • nosūtot pa pastu adresātam: Ventspils novada pašvaldība, Skolas iela 4, Ventspils, LV-3601;
  • iesniedzot personīgi Ventspils novada pašvaldībā, Skolas ielā 4, Ventspilī, LV-3601, 1. stāvā Apmeklētāju pieņemšanas centrā, iestādes darba laikā;
  • nosūtot uz e-pastu [email protected], parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, vai e-pastu: [email protected].

Tālr. uzziņām 26424394.

Prasības pretendentiem (-ēm):

  • atbilstība Pašvaldību likuma 21. panta ceturtās daļas prasībām;
  • augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, ekonomikā vai vadībzinātnēs;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • vismaz viena gada nepārtraukta darba pieredze vadošā amatā pēdējo 5 gadu laikā ar padoto darbinieku skaitu 10 un vairāk;
  • vēlama darba pieredze vadošā speciālista amatā pašvaldības vai valsts iestādē pēdējo 5 gadu laikā;
  • izpratne par pašvaldības funkciju izpildi attīstības plānošanā, nekustamā īpašuma apsaimniekošanā un attīstībā;
  • zināšanas pašvaldības ilgtspējas attīstības stratēģijas un attīstības programmas izstrādē un īstenošanā;
  • zināšanas par pašvaldības iespējām (instrumentiem) uzņēmējdarbības attīstības veicināšanā pašvaldības administratīvajā teritorijā;
  • izpratne par valsts pārvaldes iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
  • pieredze un zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu / lēmumu projektu izstrādē;
  • līderība un vadības prasmes, t. sk. krīzes vadības prasmes, kā arī prasme strādāt komandā un organizēt darbu, lai sasniegtu pašvaldības mērķus;
  • teicamas sadarbības un prezentācijas prasmes, kā arī augsta noturība stresa situācijās;
  • teicamas prasmes darbā ar informācijas sistēmām un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • spēja komunicēt klātienē un izmantot aktuālākos tiešsaistes komunikācijas rīkus un paņēmienus;
  • atbildīga lēmumu pieņemšana, kas virzīta konkrēta rezultāta sasniegšanai;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Galvenie darba pienākumi:

  • plānot, vadīt un koordinēt novada pašvaldības administrācijas Attīstības, plānošanas un būvniecības nodaļas, Būvinspekcijas un Nekustamo īpašumu nodaļas darbību;
  • pārzināt minēto nodaļu darbību reglamentējošos normatīvos aktus, organizēt un nodrošināt nodaļu darbību atbilstoši normatīvo aktu prasībām, domes lēmumiem un pašvaldības rīkojumiem;
  • regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, nodrošināt normatīvo aktu prasību izpildi pašvaldības funkciju realizācijā amata kompetences ietvaros;
  • plānot, organizēt un kontrolēt pašvaldības piederošā nekustamā īpašuma saimnieciski izdevīgu apsaimniekošanu, pārvaldīšanu un iznomāšanu;
  • piedalīties ar pārraugāmo nozaru darbību saistītu programmu un projektu sagatavošanā un realizācijā;
  • piedalīties pašvaldības saistošo noteikumu projektu sagatavošanā atbilstoši amata kompetencei;
  • aizvietot pašvaldības izpilddirektoru viņa prombūtnes laikā.

Pretendentiem (-ēm) jāiesniedz:

  • dzīves, darba gaitu un profesionālās pieredzes aprakstu (CV), norādot darba periodus, izglītības līmeni, darba pienākumus, valodu prasmes, kā arī prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem, informācijas sistēmām un komunikācijas tehnoloģijām;
  • motivācijas vēstule (ne vairāk kā viena A4 formāta lapa);
  • prasībām atbilstošas augstākās izglītības dokumentu atvasinājumi (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  • pretendenta redzējums par izpildvaras darbību un efektivitātes uzlabošanu amata atbildības jomās (apjoms ne vairāk kā divas A4 formāta lapas);
  • apliecinājums par atbilstību Pašvaldību likuma 21. panta ceturtās daļas prasībām.

Piedāvājam:

  • darbu uz nenoteiktu laiku;
  • profesionālās pilnveides un apmācību iespējas;
  • mēnešalgu 2962.00 eiro (pirms nodokļu nomaksas).

! Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri noteiktajā termiņā iesnieguši visus norādīto dokumentus. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti dalībai darba intervijā.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, Ventspils novada pašvaldība informē, ka:

  1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi;
  2. personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils novada pašvaldība, kontaktinformācija: Skolas iela 4, Ventspils, LV-3601, e-pasts: [email protected], tālr. 63629450.

Papildu informāciju par personas datu apstrādi var iegūt Ventspils novada pašvaldības mājaslapā www.ventspilsnovads.lv, klātienē Ventspils novada pašvaldības Personāla nodaļā, adrese: Skolas iela 4, Ventspils, LV-3601, vai rakstot uz e-pastu: [email protected].

NOLIKUMS

Sīkdatnes

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes.

Ja piekrītat šo papildu sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, atzīmējiet savu izvēli:

Apstiprināt izvēlētās

Detalizētāka informācija par privātuma politiku un izmantotajām sīkdatnēm