VIEGLI LASĪT
Ventspils novada pašvaldība
Pašvaldība izveidota 2009. gadā.
Tā atrodas Skolas ielā 4 Ventspilī.
E-pasts: [email protected], tālr. 63629450.
Ventspils novada pašvaldību vada izpilddirektors Juris Krilovskis.
Izpilddirektors pieņem – pirmdienās no plkst. 14:00 līdz 18:00,
piektdienās no plkst. 08:00 līdz 12:00.
Ar ko nodarbojas Ventspils novada pašvaldība?
Pašvaldības īpašumu un finanšu pārvaldīšana.
Teritorijas apbūves plānošana un kontrole.
Novada zemes, mežu un ūdeņu izmantošana un aizsardzība.
Pakalpojumi komunālajā saimniecībā, labiekārtošanā un dzīvokļu fondā.
Novada ceļu uzturēšana.
Nodrošina kultūras un izglītības iestāžu darbību.
Nodrošina sociālo aprūpi, civilstāvokļa un notariālās darbības.
Ventspils novada dome
Dome izveidota 2009. gadā.
Tā atrodas Skolas ielā 4 Ventspilī, e-pasts: [email protected], tālr. 63629420.
Domi veido 15 iedzīvotāju ievēlētie deputāti.
Deputāti ievēl priekšsēdētāju un vietniekus.
Ventspils novada domi vada priekšsēdētājs Aivars Mucenieks.
Priekšsēdētājs pieņem – pirmdienās no 14:00 līdz 18:00, piektdienās no 08:00 līdz 12:00.
Ar ko nodarbojas Ventspils novada dome?
Dome pieņem lēmumus.
Nosaka pašvaldības darbības struktūru.
Nodrošina valsts pārvaldes funkciju un pārvaldes uzdevumu izpildi.
Kontrolē un izpilda pieņemto budžetu.
Darbības nodrošināšanai no deputātiem ievēlē komitejas.
Pašvaldības funkciju pildīšanai izveido komisijas.
Kāds ir iedzīvotāju pieņemšanas laiks pašvaldībā?
Pirmdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 18:00.
Otrdienās – ceturtdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 17:00.
Piektdienās no plkst. 8:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:00.
Uz pašvaldību var nosūtīt vēstuli elektroniski – e-pasts: [email protected].
Apmeklētāju pieņemšanas centrā pa tālr. 63629450 Jums sniegs nepieciešamo atbildi.