Ugāle.Bibliotēkas pakalpojumu dažādošana
2013-08-05, 13.54
Ventspils novada pašvaldība, pamatojoties uz Ventspils novada domes 17.12.2009. saistošo noteikumu Nr.6 4.punktu (kad pakalpojumu līgumu paredzamā līgumcena ir mazāka par 3 000 latiem), informē par iepirkumu
„ Pakalpojumu dažādošana un kvalitātes paaugstināšana Ugāles bibliotēkā”
Darbu izpildes termiņš – 30 dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas.
Pretendentiem jāatbilst šādām prasībām:
-
Latvijas Republikas Komercreģistra vai līdzvērtīgas komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija.
-
nav pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), nav apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, nav uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai līdz līguma izpildes paredzamajam beigu termiņam tas nebūs likvidēts;
-
pretendentam Latvijā un valstī, kurā tas reģistrēts vai atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta (ja tas nav reģistrēts Latvijā vai Latvijā neatrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta), nav nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu parādi, kas kopsummā katrā valstī pārsniedz 100 latus;
-
Pretendentam ir pieredze vismaz 2 (divu) līdzīgu (pēc apjoma) pakalpojumu izpildē (apliecinot pieredzi, pretendentam piedāvājumam jāpievieno iepriekš veikto piegāžu saraksts, norādot pasūtītāja kontaktpersonas un summas par kādām veiktas piegādes)
Piedāvājumu iesniegt līdz 2013.gada 14.augustam plkst. 10:00, Ventspils novada domē, Skolas ielā 4, Ventspilī, 2.stāvā 10.kab. (Atsūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi).
Līgums tiks slēgts ar pretendentu, kurš atbildīs visām izvirzītajām prasībām un kura piedāvātā līgumcena būs viszemākā.
Kontaktpersonas:
Ventspils novada pašvaldības Iepirkumu speciāliste Guna Punkstiņa– tālrunis 63629492, mob.tālrunis 20010652; fakss 63622231.
Ugāles bibliotēkas vadītāja Inese Rumpa – 3662669; mob.tālrunis 20254936.