Uzsāk darbu klientu servisa kvalitātes uzlabošanā

Uzsāk darbu klientu servisa kvalitātes uzlabošanā

2021-03-18, 09.01

“Ņemot vērā šā brīža situāciju ar ierobežojumiem māju kopsapulču rīkošanā un izvērtējot klientu atsauksmes, lai uzlabotu komunikācijas procesu ar klientiem, esam ieviesuši vienotu informatīvo tālr. 20000209 un e-pastu [email protected], kurā klienti var pieteikt nepieciešamo pakalpojumu, kā arī vērsties jebkādu jautājumu vai ierosinājumu gadījumos. Tādā veidā varēsim fiksēt katra mūsu klienta vajadzības, neskaidrības vai neapmierinātību, lai iespējami ātrā laikā rastu atbilstošu risinājumu,” informē SIA “VNK serviss” valdes locekle Diāna Skudra.

Klientu servisa uzlabošanai uzsākta sadarbību ar vietni “Bill.me”, tāpēc SIA “VNK serviss” uzņēmuma klientiem drīz būs iespēja:

  • saņemt rēķinus par sniegtajiem pakalpojumiem un veikt to apmaksu elektroniski;
  • ērti un ātri nodot skaitītāju rādījumus interneta vietnē “Bill.me”;
  • operatīvi sazināties ar SIA “VNK” serviss aktuālo jautājumu risināšanai.

Papildus būs pieejama bezmaksas mobilā lietotne, kas nodrošinās lietotājiem pilnu “Bill.me” platformas funkcionalitāti un iespējas.

“”Bill.me” ir ērts rēķinu saņemšanas un apmaksas tiešsaistes rīks, kas nodrošina ātru informācijas apmaiņu starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. Situācija ar pandēmiju skaidri iezīmēja nepieciešamību pēc attālinātas  pakalpojumu sniegšanas un saziņas. Esam priecīgi, ka mūsu tehnoloģija palīdz daudziem cilvēkiem un uzņēmumiem turpināt strādāt un komunicēt šajos izaicinājumu pilnajos laikos,” stāsta “Bill.me” projektu vadītāja Anastasija Barbarova, piebilstot, ka svarīgs tiešsaistes platformas izmantošanas aspekts ir dabas resursu aizsardzība, jo, neizmantojot papīra formātu rēķiniem un saziņai, mēs visi kopā saglabājam mūsu nākotnes kopējo vērtību – dabu.